Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4178
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІкуніна, Зинаїда Іванівна-
dc.date.accessioned2019-10-07T06:40:53Z-
dc.date.available2019-10-07T06:40:53Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationІкуніна З.І. Сутність індивідуалізації навчально-виховного процесу дошкільного закладу на математичному матеріалі / З.І. Ікуніна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 94-97.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4178-
dc.description.abstractУ статті розглядаються умови індивідуалізації навчально-виховного процесу в дошкільній установі на математичному матеріалі: диференціація програмного матеріалу відповідно до рівня індивідуально-психічного розвитку дітей; доцільне поєднання індивідуальних і колективних форм роботи; забезпечення емоційного компонента вчення. The article ascertains some terms of individualization of educational process at preschool establishment via mathematical material: differentiation of programme material according to the levels of children’s individual and psychical development; expedient combination of individual and collective forms of work; providing emotional component of teaching.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectнавчально-виховний процесuk
dc.subjectдошкільна установаuk
dc.subjectдиференціація програмного матеріалуuk
dc.subjectрівень індивідуально-психічного розвитку дітейuk
dc.titleСутність індивідуалізації навчально-виховного процесу дошкільного закладу на математичному матеріаліuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ikunina.pdf157.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.