Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4173
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПудовкіна, Л.П.-
dc.date.accessioned2019-10-07T06:22:39Z-
dc.date.available2019-10-07T06:22:39Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationПудовкіна Л.П. Особливості взаємодії дитячого садка й початкової школи / Л.П. Пудовкіна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 76-78.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4173-
dc.description.abstractІнформаційні процеси, що відбуваються у вітчизняному освітянському просторі, зумовлюють нагальність розв’язання комплексних соціально-педагогічних завдань, одним з яких є керівництво індивідуальним становленням людської особистості.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectінформаційні процесиuk
dc.subjectсоціально-педагогічні завданняuk
dc.titleОсобливості взаємодії дитячого садка й початкової школиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pudovkina.pdf112.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.