Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4128
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНікішина, В. В.-
dc.date.accessioned2019-10-02T07:58:07Z-
dc.date.available2019-10-02T07:58:07Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationНікішина В. В. Виховний потенціал діалогічної взаємодії в сучасній загальноосвітній школі / В. В. Нікішина // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 1-2. – С. 84-87.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4128-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі побудови діалогу з учнями, який в даний час проголошується провідним методом і формою організації навчального процесу, бо сучасна педагогічна наука актуалізує перехід від монологічної авторитарної системи викладання до діалогічної парадигми освітньо-виховних технологій в світлі особистісно-орієнтованого підходу до виховання та освіти.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмодернізація системи освітиuk
dc.subjectформи організації навчального процесуuk
dc.subjectметодологічна основа виховної й освітньої парадигмиuk
dc.subjectвиховний потенціал педагогічного діалогуuk
dc.titleВиховний потенціал діалогічної взаємодії в сучасній загальноосвітній школіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28.pdf72.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.