Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4105
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМамикіна, Анжеліна Іванівна-
dc.contributor.authorMamykina, Anzhelina Ivanivna-
dc.date.accessioned2019-10-01T09:33:16Z-
dc.date.available2019-10-01T09:33:16Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМамикіна А. І. Педагогічні умови індивідуалізації навчання майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки / А. І. Мамикіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №4. – С. 118-127.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4105-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему індивідуалізації навчання студентів у процесі фортепіанної підготовки. Проаналізовано наукову літературу з означеного питання. Визначено сутність поняття «індивідуалізація навчання майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки». Розглянуто умови реалізації процесу індивідуалізації навчання. Рассмотрены условия реализации процесса индивидуализации обучения. The article deals with the problem of individualization of teaching students in the process of piano training. The scientific literature on this issue has been analyzed. The definition of the term “individualization of teaching in the process of piano training” is given. Pedagogical conditions of the implementation of training individualization process have been considered.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectіндивідуалізаціяuk
dc.subjectіндивідуалізація навчанняuk
dc.subjectвиконавсько-домінантні умінняuk
dc.subjectхудожньо-педагогічна інтерпретаціяuk
dc.subjectпрофесійний саморозвитокuk
dc.subjectindividualizationuk
dc.subjectindividualization of traininguk
dc.subjectperforming abilitiesuk
dc.subjectartistic and pedagogical interpretationuk
dc.subjectprofessional self-developmentuk
dc.titleПедагогічні умови індивідуалізації навчання майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовкиuk
dc.title.alternativePedagogical conditions of future music teachers training individualizationuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mamykina.pdf542.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.