Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4070
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІкуніна, Зинаїда Іванівна-
dc.date.accessioned2019-09-27T12:08:09Z-
dc.date.available2019-09-27T12:08:09Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationІкуніна З. І. Психологічний аналіз факторів взаємодії молодших школярів у навчальній діяльності / З. І. Ікуніна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 1-2. – С. 26-28.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4070-
dc.description.abstractУ статті представлені результати вивчення впливу властивостей темперамента (активності, темпа психічної діяльності, екстравертивності), міжособистісних взаємин (симпатії й антипатії) та навчальної успішності на ефективність взаємодії молодших школярів у парах.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдитинство як соціально-культурний феноменuk
dc.subjectдіти молодшого шкільного вікуuk
dc.subjectфактори ефективної взаємодіїuk
dc.subjectміжособистнісні стосункиuk
dc.subjectнавчальна успішністьuk
dc.subjectспільна діяльністьuk
dc.subjectколективні відносиниuk
dc.subjectфункціонально-рольові очікуванняuk
dc.titleПсихологічний аналіз факторів взаємодії молодших школярів у навчальній діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf70.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.