Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4005
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОсипова, Тетяна Юріївна-
dc.contributor.authorOsipova, Tetyana Yuryivna-
dc.date.accessioned2019-09-24T07:47:59Z-
dc.date.available2019-09-24T07:47:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОсипова, Т. Ю. Стан підготовленості майбутніх педагогів-організаторів до професійної діяльності в загальноосвітніх закладах: констатувальний етап / Т. Ю. Осипова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 1. — С. 84-90.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4005-
dc.description.abstractАктуальність дослідження зумовлена тим, що важливу роль у підготовці школярів до активної життєдіяльності відіграє позаурочна діяльність, основним завданням якої виступає розвиток їхніх здібностей і талантів, створення відповідних умов для задоволення інтересів учнів у вільний час. Виконання поставленого завдання покладається на педагога-організатора, підготовка якого повинна здійснюватись у педагогічному закладі вищої освіти. Метою статті є висвітлення результатів підготовленості студентів до професійної діяльності як педагогів-організаторів на констатувальному етапі експерименту. The relevance of the study is stipulated by the fact that an extra-curricular activity plays an important role while training students in active life, the main task of which is to develop their abilities and talents, to create appropriate conditions which could satisfy students’ interests in their free time. The teacher-organizer, whose training is to be carried out in a pedagogical institution of higher education, is responsible for the fulfilment of this task.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмайбутні педагоги-організаториuk
dc.subjectпозаурочна діяльністьuk
dc.subjectкомпонентиuk
dc.subjectпоказники підготовленості студентівuk
dc.subjectfuture educators-organizersuk
dc.subjectextra-curricular activitiesuk
dc.subjectcomponentsuk
dc.subjectindicators of students’ proficiencyuk
dc.titleСтан підготовленості майбутніх педагогів-організаторів до професійної діяльності в загальноосвітніх закладах: констатувальний етапuk
dc.title.alternativeThe future teachers-organizers’ state of preparedness for professional activity in general educational institutions: the indicating stageuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf280.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.