Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3964
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКьон, Наталя Георгіївна-
dc.contributor.authorЮньжуй Чжу-
dc.contributor.authorYunrui Zhu-
dc.contributor.authorKoehn, Natalya Georgiivna-
dc.date.accessioned2019-09-18T12:43:25Z-
dc.date.available2019-09-18T12:43:25Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКьон Н. Г. Методологічні засади підвищення пізнавальної активності майбутніх викладачів вокалу / Н. Г. Кьон, Юньжуй Чжу // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2018. — № 6. — С. 60-63.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3964-
dc.description.abstractУ статті розглядаються актуальні питання підвищення пізнавальної активності магістрантів музичного мистецтва – майбутніх викладачів вокалу. Визначено суперечності, які існують між сучасними вимогами до підготовки фахівців вищої школи і недостатнім рівнем пізнавальної активності викладачів із постановки голосу; розглянуто комплекс суб’єктивних та об’єктивних чинників наявної суперечності; обґрунтовано методологічні підходи, враховано настановні положення, які мають сприяти розробленню методики підвищення рівня пізнавальної активності магістрантів музичного мистецтва – особистісно-діяльнісний, художньо-герменевтичний, компетентнісний. The article considers the topical issues of the development of cognitive activity of musical art master-degree students - future singing teachers as a condition for their successful preparation for the formation of vocal-performing skills in students of pedagogical music faculties. The purpose of the article is the substantiation of scientific approaches, the fundamental ideas of which should contribute to the development of a methodology for raising the level of future singing teachers’ cognitive activity.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмагістранти музичного мистецтваuk
dc.subjectвикладач вокалуuk
dc.subjectособистісно-діяльнісний підхідuk
dc.subjectхудожньо-герменевтичний підхідuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectпізнавальна активністьuk
dc.subjectmaster degree musical art studentsuk
dc.subjectsinging teachersuk
dc.subjectpersonality-activity baseduk
dc.subjectartistic-hermeneuticuk
dc.subjectcompetence based scientific approachesuk
dc.titleМетодологічні засади підвищення пізнавальної активності майбутніх викладачів вокалуuk
dc.title.alternativeMethodological principles of future singing teachers’ cognitive activity developmentuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf181.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.