Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3940
Title: | До питання фізичної активності осіб похилого віку |
Other Titles: | Some issues on physical activity of elderly people |
Authors: | Подгорна, Вікторія Віталіївна Podhorna, Victoria Vitaliіvna Небож, Віталій Трохимович Nebozh, Vitaliy Trokhymovych |
Keywords: | фізична активність фізичне навантаження особи похилого віку якість життя physical activity physical load elderly people quality of life |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Подгорна В. В. До питання фізичної активності осіб похилого віку / В. В. Подгорна, В. Т. Небож // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2018. — № 3. — С. 76-81. |
Abstract: | У статті розглянуто доцільність використання фізичного навантаження для осіб похилого віку. Для вивчення доцільності цілеспрямованого фізичного навантаження для осіб похилого віку використано такі методи: аналіз сучасних літературних джерел, спостереження. Встановлено, що найбільш фізично малоактивною вважається група населення, вік якої перевищує 60 років. Визначено набір переваг у разі підтримання достатньої фізичної активності для осіб похилого віку; охарактеризовано безпечну інтенсивність та обсяг навантаження, способи контролю за фізичним станом до початку та в процесі тренувань. The article is stipulated by the need to implement the World Health Organization’s policies and programs aimed at improving health of certain individuals and the entire population through optimization of physical activity. The demographic registry of the population of Ukraine indicates an increase in the number of citizens older than 60 years to 28,7%. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3940 |
Appears in Collections: | 2018 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.