Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3858
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демидова, Марина Григорьевна | - |
dc.contributor.author | Demidova, Maryna Hryhorivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-13T10:11:40Z | - |
dc.date.available | 2019-09-13T10:11:40Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Демідова М. Г. Методика самопідготовки вчителів музичного мистецтва до педагогічної практики / М. Г. Демідова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2017. — № 5. — С. 28-33 | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3858 | - |
dc.description.abstract | Устатті розглянуто дві умови успішної самопідготовки майбутніх учителів музики до педагогічної практики. В контексті вирішення цього завдання особливу увагу звернули на метокогнітивний та прогностичний компонент пропонованої структури: виявлено багатозначність визначення вченими категорії «метакогнітивність», її основні складники, розглянуто особливості когнітивних та метокогнітивних навичок, а також структура і сутність педагогічного прогнозування та діагностики. The article is aimed at determining conditions facilitating the process of successful self-training of future music teachers for pedagogical practice. Self-preparation of students for pedagogical practice is an integral and necessary form of the process of training future music teachers. In the research, scientists reflect various aspects of the future teacher training in the sphere of professional activity in the period of teaching (pedagogical) practice. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | самопідготовка | uk |
dc.subject | педагогічна практика | uk |
dc.subject | практико-зорієнтований підхід | uk |
dc.subject | майбутній учитель музики | uk |
dc.subject | self-preparation / self-training | uk |
dc.subject | pedagogical practice | uk |
dc.subject | practice-oriented approach | uk |
dc.subject | future music teacher | uk |
dc.title | Методика самопідготовки вчителів музичного мистецтва до педагогічної практики | uk |
dc.title.alternative | Methods aimed at the self-training of musical art teachers for pedagogical practice | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2017 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.