Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3815
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯблонська, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorYablonska, Tetyana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2019-09-12T09:00:39Z-
dc.date.available2019-09-12T09:00:39Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЯблонська Т. М. Формування комунікативних компетенцій майбутніх учителів іноземних мов засобами реалізації рольової перспективи / Т. М. Яблонська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №2. – С. 69-75.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3815-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано місце рольових ситуацій у формуванні комунікативних компетенцій майбутніх учителів іноземних мов. The place of the role situations in the formation of the future teachers of foreign languages communicative competences is grounded in the article.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectкомунікативний методuk
dc.subjectкомунікативний підхідuk
dc.subjectкомунікативна компетенціяuk
dc.subjectрольова ситуаціяuk
dc.subjectрольова перспективаuk
dc.subjectcommunicative methoduk
dc.subjectcommunicative approachuk
dc.subjectcommunicative competenceuk
dc.subjectrole situationuk
dc.subjectrole perspectiveuk
dc.titleФормування комунікативних компетенцій майбутніх учителів іноземних мов засобами реалізації рольової перспективиuk
dc.title.alternativeThe formation of the future teachers of foreign languages communicative competences by means of the role perspective realizationuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yablonskaya.pdf129.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.