Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3734
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧжан Лей-
dc.contributor.authorZhang Lei-
dc.date.accessioned2019-09-06T12:01:37Z-
dc.date.available2019-09-06T12:01:37Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЧжан Лей До проблеми художньої інтерпретації фортепіанних творів майбутніми вчителями музичного мистецтва / Лей Чжан// Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2012. – № 7-8. – С. 158-163.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3734-
dc.description.abstractУ статті розглянута проблема художньої інтерпретації фор– тепіанних творів майбутніми вчителями музичного мистецтва у процесі їх фахової підготовки. Визначено сутність і зміст поняття «художня інтерпретація». Розкрито особливості художньої інтерпретації фортепіанних творів майбутніми фахівцями в галузі музичного мистецтва. The article touches upon of the problem of art interpretation of piano works of the future teachers of music. The author gave a definition of the concept of «art interpretation» and identified its contents. The article reveals the features of the art interpretation of the future teachers of musicuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectинтерпретацияuk
dc.subjectінтерпретаціяuk
dc.subjectхудожністьuk
dc.subjectінтерпретаційний досвідuk
dc.subjectіндивідуально–особистісна інтерпретаціяuk
dc.subjectinterpretationuk
dc.subjectartistryuk
dc.subjectinterpretative experienceuk
dc.subjectindividual–personal interpretationuk
dc.titleДо проблеми художньої інтерпретації фортепіанних творів майбутніми вчителями музичного мистецтваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhang Ley.pdf125.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.