Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3726
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузнецова, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorKuznetsova, Nataliya Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2019-09-06T09:14:02Z-
dc.date.available2019-09-06T09:14:02Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНауковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2012. — № 11-12. — С. 329-335.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3726-
dc.description.abstractУ статті розглядається методика розробки програм для навчання обдарованих дітей іноземної мови, зміна форми проведення уроків, враховуючи феномен обдарованості. The article analyzes the method of program development for teaching gifted children the foreign language, changing of the form of conducting lessons, taking into account the phenomenon of gift.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectобдаровані дітиuk
dc.subjectзміст навчанняuk
dc.subjectпроектні технологіїuk
dc.subjectавторські програмиuk
dc.subjectgifted childrenuk
dc.subjectthe content of teachinguk
dc.subjectthe project technologiesuk
dc.subjectauthoring programsuk
dc.titleСучасний стан проблеми навчання обдарованих учнівuk
dc.title.alternativeThe current state of the problem of teaching gifted studentsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
52.pdf518.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.