Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3709| Title: | Мистецтво моделювання викладачем ВТНЗ успіху професійно-педагогічної діяльності у процесі підвищення професійної компетентності |
| Other Titles: | Art of design teacher to success of professionally pedagogical activity in the process of increase of professional competence |
| Authors: | Барбіна, Є. С. Barbina, E. S. |
| Keywords: | мистецтво моделювання педагогічна майстерність педагогічна компетентність педагогічна творчість art design pedagogical trade pedagogical competence pedagogical creation |
| Issue Date: | 2012 |
| Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
| Citation: | Барбіна Є. С. Мистецтво моделювання викладачем ВТНЗ успіху професійно-педагогічної діяльності у процесі підвищення професійної компетентності // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2012. – № 7-8. – С. 104-109. |
| Abstract: | У статті розглядаються основні складові мистецтва моделю– вання викладачем вищого технічного навчального закладу успіху професійно–педагогічної діяльності у процесі підвищення профес– ійної компетентності. Барбина Е. С. В статье рассматриваются основные составные искусства моделирования преподавателем высшего технического учебного заведения успеха профессионально педагогической деятельности в процессе повышения профессиональной компетентности. In the article the basic component arts of design of higher technical educational establishment of success of professionally pedagogical activity a teacher are examined in the process of increase of professional competence. . |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3709 |
| Appears in Collections: | 2012 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Barbina E. S..pdf | 125.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.