Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3708
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовтун, Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorKovtun, Olena Vitaliyivna-
dc.date.accessioned2019-09-06T07:13:51Z-
dc.date.available2019-09-06T07:13:51Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКовтун О. В. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології у фаховій підготовці майбутніх перекладачів / О. В. Ковтун // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №1. – С. 249-256.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3708-
dc.description.abstractУ статті досліджується освітній потенціал сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у фаховій підготовці майбутніх перекладачів. Наголошено на значних дидактичних можливостях навчальних Інтернет-ресурсів на основі технологій Веб 2.0, які дозволяють учасникам навчального процесу не тільки користуватися готовими ресурсами мережі Інтернет, але й створювати власний Інтернет контент. Розкрито сутність, структуру, призначення i методику застосування у фаховій підготовці майбутніх перекладачів з метою формування їхньої іншомовної комунікативної компетентності таких форматів навчальних Інтернет-ресурсів, як Хотліст, Мультимедійний Скрепбук, Трежа Хант, Інсайт Рефлектор, Консепт Білдер, Сабджект Семпла і Вебквест. Визначено перелік комунікативних умінь за видами мовленнєвої діяльності (читання, говоріння, письмо, аудіювання), які вдосконалюються в результаті роботи студентів-майбутніх перекладачів із навчальними Інтернет-ресурсами. The article investigates educational potential of modern information and communication technologies in the training of future translators. Significant didactic educational opportunities of Internet resources based on technology Web 2.0 are stressed. These technologies provide the participants of the educational process with the ability to use resources of the Internet, as well as create their own Internet content. Seven formats of educational Internet resources are analyzed. Hotlist is viewed as a list of Internet sites students may look through in search of information. The list of communicative skills pertaining to types of speech activity (reading, speaking, writing, listening), which get improved as a result of future translators cooperation with the above-mentioned formats of educational Internet-resources is determined.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectмайбутні перекладачіuk
dc.subjectфахова підготовкаuk
dc.subjectформат навчального Інтернет-ресурсуuk
dc.subjectвиди мовленнєвої діяльностіuk
dc.subjectвмінняuk
dc.subjectinformation and communication technologiesuk
dc.subjectfuture translatorsuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectformats of educational Internet-resourcesuk
dc.subjecttypes of speech activityuk
dc.subjectskillsuk
dc.titleСучасні інформаційно-комунікаційні технології у фаховій підготовці майбутніх перекладачівuk
dc.title.alternativeModern information and communication technologies in the training of future translatorsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Коvtun.pdf528.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.