Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3678
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевіна, Інна Анатоліївна-
dc.contributor.authorLevina, Inna Anatoliyivna-
dc.date.accessioned2019-09-05T12:19:34Z-
dc.date.available2019-09-05T12:19:34Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНауковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2012. — № 11-12. — С. 218-222.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3678-
dc.description.abstractУ статті розкривається сутність поняття «педагогічне конструювання», визначаються його критерії, описуються етапи та особливості конструювання уроків творчого типу, визначаються рівні сформованості цього вміння в майбутніх учителів. The article reveals the essence of the concept of «pedagogical design», define its criteria, describes the stages and features of design creative type’s lessons, defined levels of formed this ability of future teachers.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпедагогічне конструюванняuk
dc.subjectособливості конструювання уроків творчого типуuk
dc.subjectмайбутні вчителіuk
dc.subjectpedagogical designuk
dc.subjectcreative type’s lessonsuk
dc.subjectfuture teachersuk
dc.titleДо питання про підготовку майбутніх учителів до конструювання уроків творчого типуuk
dc.title.alternativeTo the question of preparing future teachers to design creative type lessonsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33.pdf501.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.