Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3647
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Логвіненко, Анастасія Юріївна | - |
dc.contributor.author | Logvinenko, Anastasiya Yuriyvna | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-04T12:59:15Z | - |
dc.date.available | 2019-09-04T12:59:15Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Логвіненко А. Ю. Реалізація педагогічних умов підготовки майбутніх учителів іноземної мови до формування толерантності в учнів основної школи / А. Ю. Логвіненко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2017. - № 2. - С. 57-61. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3647 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено експериментальну методику підготовки майбутніх учителів іноземної мови до формування толерантності в учнів основної школи, що передбачала реалізацію визначених педагогічних умов (створення толерантного середовища в студентському колективі; удосконалення вмінь майбутніх учителів іноземної мови реалізації комунікативних моделей толерантної поведінки; залучення майбутніх учителів іноземної мови до творчої позааудиторної роботи толерантного спрямування). Подано результати експериментальної роботи, що доводять доцільність впровадження визначених педагогічних умов підготовки майбутніх учителів іноземної мови до формування толерантності в учнів основної школи в освітній процес під час навчання у вищому педагогічному навчальному закладі. The aim of the article is to report the experimental methodology of training future foreign language teachers in the formation of secondary school students’ tolerance due to a step-by-step implementation of these pedagogical conditions: creation of tolerant surroundings within a student group; improvement of future foreign language teachers’ skills to fulfill communicative models of tolerant behaviour; engagement of future foreign language teachers into creative out-of-school activities of tolerant character. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | підготовка майбутніх учителів іноземної мови | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | толерантне середовище | uk |
dc.subject | комунікативні моделі поведінки | uk |
dc.subject | творча позааудиторна робота | uk |
dc.subject | future foreign language teachers’ training | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.subject | tolerant surroundings | uk |
dc.subject | communicative models of behaviour | uk |
dc.subject | creative out-of-school activities | uk |
dc.title | Реалізація педагогічних умов підготовки майбутніх учителів іноземної мови до формування толерантності в учнів основної школи | uk |
dc.title.alternative | Realisation of pedagogical conditions for training future foreign language teachers in the formation of secondary school students’ tolarance | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2017 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Logvinenko-2017-2.pdf | 249.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.