Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3640
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савченко, К. Ю. | - |
dc.contributor.author | Savchenko, K. Yu. | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-04T12:17:03Z | - |
dc.date.available | 2019-09-04T12:17:03Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Савченко К. Ю. Моделювання педагогічних ситуацій як засіб формування професійної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей / К. Ю. Савченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 5-6. – С. 100-106. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3640 | - |
dc.description.abstract | В статті розкрито практичну значущість запропонованих педагогічних ситуацій, як в результаті занять студенти не тільки вирішують та оволодівають знаннями з теорії професійної компетентності, але й навчаються використовувати ці знання в педагогічній практиці. Система завдань, що використовується в циклі практичних занять, дає змогу надійно закріпити вивчену тему, спонукає до творчого мислення, допомагає в набутті практичних навичок, студенти працюють із додатковою інформацією. In article the practical importance of the offered pedagogical situations is opened, and is considered, how as a result of employment students solve and will seize knowledge from the theory of professional competence, but also learn to use this knowledge in student teaching. The system of problems which is used in a cycle of a practical training, gives the chance to fix reliably the studied theme, induces to creative thinking, helps with finding of practical habits, students work with the additional information. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | педагогічні ситуації | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.subject | спецкурс | uk |
dc.subject | pedagogical situations | uk |
dc.subject | professional competence | uk |
dc.subject | a special course | uk |
dc.title | Моделювання педагогічних ситуацій як засіб формування професійної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей | uk |
dc.title.alternative | Modeling pedagogical situations as a means of forming a professyonalnoy teacher competence future fylolohycheskyh specialities | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Savchenko.pdf | 1.14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.