Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/359
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФурман, Оксана Євстахіївна-
dc.contributor.authorFurman, Oksana Yevstahiyvna-
dc.date.accessioned2018-09-17T08:36:06Z-
dc.date.available2018-09-17T08:36:06Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationФурман, О. Є. Психологічні параметри інноваційно-психологічного клімату загальноосвітнього навчального закладу [Текст] : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Оксана Євстахіївна Фурман; наук. консультант О. Я. Чебикін; Тернопіл. нац. ун-т. – Тернопіль, 2015. – 467 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/359-
dc.description.abstractДисертація присвячена вивченню психологічних параметрів інноваційно-психологічного клімату життєдіяльності навчальних закладів модульно-розвивального типу, котрий забезпечує сприятливе емоційно-пізнавальне та ціннісно-смислове оновлення як міжсуб’єктних стосунків та міжгрупових відносин під час організованої взаємодії, так і внутрішньоособистісних станів. The dissertation is dedicated to study psychological parameters of innovative-psychological climate of life activity of educational institutions of module-developing type which provides a favorable emotional-cognitive and value-semantic update as between-subjective relations and intergroup relations during organized interaction and interpersonal states.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk
dc.subjectінноваційно-психологічний кліматuk
dc.subjectпараметри кліматуuk
dc.subjectметодологічна план-карта дослідженняuk
dc.subjectмодель-конфігураторuk
dc.subjectпсихологічний впливuk
dc.subjectполімотиваціяuk
dc.subjectосвітнє спілкуванняuk
dc.subjectпозитивно-гармонійна Я-концепціяuk
dc.subjectмодульно-розвивальна система навчанняuk
dc.subjectлонгітюдний інноваційно-психологічний експериментuk
dc.subjectinnovative-psychological climateuk
dc.subjectclimate parametersuk
dc.subjectmethodological plan-map of researchuk
dc.subjectmodel-configuratoruk
dc.subjectthe psychological impactuk
dc.subjectpolymotivationuk
dc.subjecteducational communicationuk
dc.subjectpositive-harmonious self-conceptionuk
dc.subjectmodule-developing system of learninguk
dc.subjectlengthy innovative-psychological experimentuk
dc.titleПсихологічні параметри інноваційно-психологічного клімату загальноосвітнього навчального закладуuk
dc.title.alternativePsychological parameters of innovative-psychological climate of an educational institutionuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фурман Оксана Євстахіївна.pdf7.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.