Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3574
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГриньова, В. М.-
dc.date.accessioned2019-09-03T09:17:11Z-
dc.date.available2019-09-03T09:17:11Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГриньова В. М. Педагогічна культура майбутнього вчителя-організатора міжкультурної взаємодії школярів / В. М. Гриньова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №1. – С. 130-134.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3574-
dc.description.abstractУ статті досліджена проблема формування педагогічної культури майбутніх учителів. Розкривається роль педагогічної культури в підготовці студентів до організації міжкультурного взаємодії школярів. Розглянуто вимоги до особистості студента – організатора міжкультурної взаємодії учнів. The problem of formation of pedagogical culture of the future teachers is found out. The role of pedagogical culture in the students’ preparation for the organization of intercultural interaction of pupils is investigated. The exigencies for the personality of student - the organizer of intercultural interaction of pupils are presented.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпедагогічна культураuk
dc.subjectміжкультурна взаємодія школярівuk
dc.subjectpedagogical cultureuk
dc.subjectsystem of skillsuk
dc.subjectstructural and functions componentsuk
dc.subjectintercultural interaction of pupilsuk
dc.titleПедагогічна культура майбутнього вчителя-організатора міжкультурної взаємодії школярівuk
dc.title.alternativePedagogical culture of future teacher – is an organizer of intercultural interaction of pupilsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grin’ova.pdf501.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.