Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3493
Title: | Критеріальний підхід до виховання культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах |
Other Titles: | Criteria approach to the formation of health culture of preschool children representing different age groups |
Authors: | Бедрань, Руслан Вікторович Bedran, Ruslan Victorovich |
Keywords: | компоненти критерії показники рівні вихованості культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах components indicators levels of health culture of preschool children representing different age groups criteria |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Бедрань Р. В. Критеріальний підхід до виховання культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах / Р. В. Бедрань // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 4. — С. 22-28. |
Abstract: | У статті розкривається критеріальний підхід до виховання культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах. Схарактеризовано компоненти, критерії та показники вихованості культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах. Описано методику діагностики вихованості культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах за гносеологічним, мотиваційним та поведінково-діяльнісним компонентами. Схарактеризовано рівні вихованості культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах (достатній, середній, задовільний). Подано кількісні результати рівнів вихованості культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах, одержані у ході констатувального етапу експерименту.Criteria approach to the formation of health culture of preschool children representing different age groups is revealed in the article. It is indicated that the «component» is a part of something, and the «criterion» is a basis for the assessment, identification or classification of something. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3493 |
Appears in Collections: | 2016 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.