Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3369
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пилипюк, К.М. | - |
dc.contributor.author | Pylypyuk, K. M. | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-21T11:09:30Z | - |
dc.date.available | 2019-08-21T11:09:30Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Пилипюк К. М. Теоретичні засади дослідження проблеми педагогічної занедбаності школярів / К. М. Пилипюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №7-8. – С. 158-167. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3369 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена розгляду феномену: „педагогічна занедбаність“ і дослідженню деяких особливостей поведінки педагогічно занедбаних дітей. Розглянуто рекомендації та методи (наприклад, педагогічний підхід М. Монтесорі), що направлені на корекційну роботу з педагогічно занедбаними підлітками. The article is devoted to the examination of the “educational neglection” phenomenon and to the research of some behavior features by pedagogically neglected children. Some recommendations and methods (such as pedagogical approach of M. Montessori) concerning the correction work with pedagogically neglected children are considered. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | педагогічна занедбаність | uk |
dc.subject | корекційний підхід | uk |
dc.subject | непропорційна ідентифікація | uk |
dc.subject | гуманістична парадигма | uk |
dc.subject | educational neglection | uk |
dc.subject | correctional approach | uk |
dc.subject | disproportionate identification | uk |
dc.subject | humanistic paradigm | uk |
dc.title | Теоретичні засади дослідження проблеми педагогічної занедбаності школярів | uk |
dc.title.alternative | Theoretical foundations of study of students’ pedagogical neglection problem | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2013 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pylypyk.pdf | 536.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.