Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3355
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯницька, О. Ю.-
dc.contributor.authorІванюта, О. В.-
dc.date.accessioned2019-08-21T10:19:29Z-
dc.date.available2019-08-21T10:19:29Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЯницька О.Ю. Авторитет викладача та ефективність спілкування / О. Ю. Яницька, О. В. Іванюта // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №7-8. – С. 77-85.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3355-
dc.description.abstractУ статті розкриваються актуальні проблеми формування та зміцнення авторитету викладача: зменшення психологічної дистанції зі студентами; підвищення загальної культури та інтелігентності викладача; розширення знань з педагогіки та психології вищої школи; впевненість у важливості проблем, які розв’язуються під час лекційних занять, і встановлення безпосереднього контакту з аудиторією (розмовна манера викладу, доброзичливе ставлення до запитань студентів під час лекцій тощо), відсутність вікової та професійної деформації. У статті аналізуються результати анкетування викладачів та студентів. The article deals with the determination of the visual thinking place and role in the system of cognitive activity. Thus, the different classifications of thinking are analyzed: cognitive development as a triad; the development of thinking, which is considered in the classical psychology; the parallel development of different kinds of thinking, etc. Visual thinking is regarded as the highest level of the development of mental activity visual forms. The auther emphasizes that one of the most significant indicators of the formed productive thinking is the interaction of visual, verbal and logical components at a high level development of each of them.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectавторитетuk
dc.subjectспілкуванняuk
dc.subjectідеалuk
dc.subjectпсихологічна дистанціяuk
dc.subjectмимовільне наслідуванняuk
dc.subjectпрофесійна деформаціяuk
dc.subjectthinkinguk
dc.subjectvisual and active thinkinguk
dc.subjectfigurative thinkinguk
dc.subjectvisual and figurative thinkinguk
dc.subjectverbal and logical thinkinguk
dc.subjectproductive thinkinguk
dc.subjectvisual thinkinguk
dc.subjectcreativityuk
dc.subjectupdate of imagesuk
dc.titleАвторитет викладача та ефективність спілкуванняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yanutska, Ivanuta avtor.pdf143.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.