Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3258
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКнязян, М. О.-
dc.date.accessioned2019-08-20T08:05:51Z-
dc.date.available2019-08-20T08:05:51Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКнязян М. О. Теоретичний базис та засоби організації науково-дослідної роботи майбутніх педагогів / М. О. Князян // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №5-6. – С. 8-13.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3258-
dc.description.abstractThe article describes the theoretical basis of the research activities of future teacher. The essence of the phenomena “research activities”, “research skills”, “reflexive skills”, “self-optimization of teacher” is found out. The methods of organization of research activities of students are presented.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectдослідницькі навичкиuk
dc.subjectдослідницька діяльність майбутнього вчителяuk
dc.subjectresearch activities of future teacheruk
dc.subjectresearch skillsuk
dc.titleТеоретичний базис та засоби організації науково-дослідної роботи майбутніх педагогівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Knyazyan.pdf126.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.