Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3225
Title: Педагогічні умови формування іншомовної професійно-ділової комунікативної компетентності майбутніх економістів
Other Titles: Педагогические условия формирования иноязычной профессионально-деловой коммуникативной компетентности будущих экономистов
Pedagogical conditions of the future economists’ foreing language professional&business communication competence formation
Authors: Перевознюк, Наталія Миколаївна
Перевознюк, Наталия Николаевна
Perevoznyuk, Natalia Mykolaivna
Keywords: іншомовна професійно–ділова комунікативна компетентність майбутніх економістів
педагогічні умови
інтеграційне середовище
future economists’ foreign language professional & business communication competence
pedagogical conditions
integrative environment
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Перевознюк Н. М. Педагогічні умови формування іншомовної професійно-ділової комунікативної компетентності майбутніх економістів / Н. М. Перевознюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 5-6. — С. 47-52.
Abstract: У статті розглянуто проблему визначення педагогічних умов формування іншомовної професійно–ділової комунікативної компетентності майбутніх економістів. Визначено сутність поняття “педагогічні умови”. Вперше запропонована можливість запровадження інтеграційного середовища як базової педагогічної умови, реалізація якої досягається шляхом запровадження низки підрядних умов. Розкрито експериментальну модель формування іншомовної професійно–ділової комунікативної компетентності майбутніх економістів.The article deals with the problem of defining pedagogical conditions of the future economists’ foreign language professional&business communication competence formation. The essence of the concept “pedagogical condition” as a notion is defined. The author suggests for the first time the possibility of implementation of the integrative environment as the basic pedagogical condition which is realized by fulfillment of several minor conditions. An experimental model of the future economists’ foreign language professional&business communication competence formation is developed.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3225
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.