Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3185
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Галета, Ярослав Володимирович | - |
dc.contributor.author | Galeta, Yaroslav Volodymyrovych | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-15T10:06:37Z | - |
dc.date.available | 2019-08-15T10:06:37Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Галета Я. В. Формування науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики в сучасному інформаційно-освітньому середовищі / Я. В. Галета // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №3-4. – С. 285-289. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3185 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається специфіка нового інформаційного освітнього середовища, виявляються його педагогічні особливості. Досліджується потенціал даного середовища у формуванні науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики. The specifics of the new information educational environment is considered, the pedagogical characteristics are identified. The potential of this environment in the formation of scientific and cognitive competence of future teachers of computer science is investigated. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | науково-пізнавальна компетентність | uk |
dc.subject | scientific and cognitive competence | uk |
dc.subject | інформаційне освітнє середовище | uk |
dc.subject | information educational environment | - |
dc.title | Формування науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики в сучасному інформаційно-освітньому середовищі | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Galeta.pdf | 500.72 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.