Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3157
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бай, Бин | - |
dc.contributor.author | Бай, Бінь | - |
dc.contributor.author | Bai, Byn | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-15T08:50:53Z | - |
dc.date.available | 2019-08-15T08:50:53Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Бай Бин. Педагогические условия формирования звуко-тембральных представлений в фортепианном обучении студентов / Бин Бай // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №3-4. – С. 151-156. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3157 | - |
dc.description.abstract | В статье доказано актуальность развития тембрального слуха и звуко-тембральных представлений будущих учителей музыки в процессе фортепианного обучения. Обоснованы педагогические условия развития таких представлений. Показаны основные направления применения звуко-тембральных представлений в процессе профессиональной подготовки. У статті доведено актуальність розвитку тембрального слуху та звуко-тембральних уявлень майбутніх учителів музики в процесі фортепіанного навчання. Обгрунтовані педагогічні умови розвитку таких уявлень. Представлені основні напрямки застосування звуко-тембральних уявлень процесі професійної підготовки. Proved relevance development timbre hearing and represented of sound timbral of future teachers in learning students training of piano in the article. The situation of pedagogical of development is presented. Guidelines to the application of sound timbral represented in the process training of professional its submitted. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | тембр | uk |
dc.subject | музыкальный слух | uk |
dc.subject | тембральный слух | uk |
dc.subject | звуко-тембральные представление | uk |
dc.subject | педагогические условия | uk |
dc.subject | тембр | uk |
dc.subject | музичний слух | uk |
dc.subject | тембральний слух | uk |
dc.subject | звуко-тембральні уявлення | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | timbre | uk |
dc.subject | rumor timbral hearing | uk |
dc.subject | sound timbral of submission | uk |
dc.subject | the situation of pedagogical | uk |
dc.title | Педагогические условия формирования звуко-тембральных представлений в фортепианном обучении студентов | uk |
dc.title.alternative | Педагогічні умови формування звуко-тембральніх уявлень в фортепіанному навчанні студентів | uk |
dc.title.alternative | The situation of pedagogical of generating submitted of sound timbral in learning students play of piano | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bai Byn.pdf | 513.78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.