Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3145
Title: Обґрунтування умов формування дидактичної культури майбутніх науково-педагогічних кадрів в аспірантурі
Authors: Авраменко, Богдана Володимирівна
Avramenko, Bohdana Volodymyrivna
Keywords: дидактична підготовка аспірантів
формування дидактичної культури майбутніх науково-педагогічних кадрів
didactic training of postgraduate students
formation of didactic culture of future academic and teaching staff
Issue Date: 2013
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Авраменко Б. В. Обґрунтування умов формування дидактичної культури майбутніх науково-педагогічних кадрів в аспірантурі / Б. В. Авраменко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №3-4. – С. 77-83.
Abstract: У статті висвітлено концептуальні засади проблеми вдосконалення дидактичної підготовки майбутніх науково-педагогічних кадрів в аспірантурі. Особлива увага приділяється аналізу суперечностей, що стримують ефективність традиційної технології організації дидактичної підготовки аспірантів, та обґрунтуванню умов формування дидактичної культури майбутніх науково-педагогічних кадрів в аспірантурі. The article deals with the conceptual principles of didactic training improvement of future academic and teaching staff in graduate school. Special attention is paid to the analysis of contradictions which hinder the effectiveness of the traditional organization technology of postgraduate students-didactic training and to justification of didactic culture formation conditions of future academic and teaching staff in postgraduate study.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3145
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Avramenko obgr.pdf565.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.