Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3126
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТаран, І. В.-
dc.contributor.authorTaran, I. V.-
dc.date.accessioned2019-08-14T13:08:50Z-
dc.date.available2019-08-14T13:08:50Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationТаран І. В. Проблема організації індивідуальних освітніх маршрутів студентів вищого навчального закладу / І. В. Таран // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 99-104.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3126-
dc.description.abstractУ статті розглянуто систему педагогічних знань, якими повинні володіти майбутні вчителі, а також визначено основні якості, котрі висовуваються до сучасного фахівця. Висвітлено рівні засвоєння педагогічних знань, компоненти педагогічної грамотності майбутнього вчителя. The system of pedagogical knowledge of future teachers is examined in the article, and the basis internals of modern specialist are determined. The levels of mastering of pedagogical knowledge are found out; the components of pedagogical literacy of future teacher are described.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпедагогічні знанняuk
dc.subjectсистема педагогічних знаньuk
dc.subjectпедагогічна грамотністьuk
dc.subjectpedagogical knowledgeuk
dc.subjectsystem of pedagogical knowledgeuk
dc.subjectpedagogical literacyuk
dc.titleПроблема організації індивідуальних освітніх маршрутів студентів вищого навчального закладуuk
dc.title.alternativeThe problem of the organization of individual educational routes of students of higher educationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Taran I.V.pdf507.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.