Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3119
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПліско, О. В.-
dc.contributor.authorPlisko, O. V.-
dc.date.accessioned2019-08-14T11:39:53Z-
dc.date.available2019-08-14T11:39:53Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПліско О. В. Теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка організаційно-педагогічних умов моніторингу навчальних досягнень учнів старшої школи / О. В. Пліско // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 83-87.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3119-
dc.description.abstractУ статті визначено поняття «моніторинг», «навчальні досягнення», «організаційно-педагогічні умови». Теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічні умови моніторингу навчальних досягнень учнів старшої школи. Представлено результати експериментальної перевірки ефективності цих умов в освітньому процесі школи. The notions “monitoring, “educational achievements”, “organisational and pedagogical conditions” have been defined. The organisational and pedagogical conditions of higher school pupils’ educational achievements monitoring have been theoretically grounded. The results of these conditions experimental check in the school educational space have been presented.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмоніторингuk
dc.subjectнавчальні досягненняuk
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk
dc.subjectучні старшої школиuk
dc.subjectmonitoringuk
dc.subjecteducational achievementsuk
dc.subjectorganisational and pedagogical conditionsuk
dc.subjectsenior pupilsuk
dc.subjectschooluk
dc.titleТеоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка організаційно-педагогічних умов моніторингу навчальних досягнень учнів старшої школиuk
dc.title.alternativeTheoretical substantiation and experimental verification of organizational and pedagogical conditions for monitoring the academic achievement of high school studentsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Plisko O. V..pdf499.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.