Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3092
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Басюк, Л. Б. | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-13T10:54:20Z | - |
dc.date.available | 2019-08-13T10:54:20Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Басюк Л. Б. Метод контент-аналізу у проведенні ґендерної експертизи змісту підручників для середньої школи / Л. Б. Басюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 242-249. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3092 | - |
dc.description.abstract | У статті актуалізовано питання ґендерно-збалансованого змісту навчальної літератури та розглянуто особливості застосування методу контент-аналізу при встановленні ґендерного балансу змісту сучасних підручників для загальноосвітньої школи. В статье актуализирован вопрос гендерно-сбалансированного содержания учебной литературы и рассмотрены особенности применения метода контент-анализа при установлении гендерного баланса содержания современных учебников для общеобразовательной школы. The question of the gender-balanced maintenance of educational literatureis actualizedin the article. Application features of the content analysismethod in case of gender balance establishment of the contents of the modern textbooks for comprehensive schoolis considered. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | контент-аналіз | uk |
dc.subject | ґендерна орієнтованість | uk |
dc.subject | шкільний підручник | uk |
dc.subject | середня освіта | uk |
dc.subject | контент-анализ | uk |
dc.subject | гендерная ориентированность | uk |
dc.subject | школьный учебник | uk |
dc.subject | content analysis | uk |
dc.subject | gender orientation | uk |
dc.subject | school textbook | uk |
dc.subject | secondary education | uk |
dc.subject | среднее образование | uk |
dc.title | Метод контент-аналізу у проведенні ґендерної експертизи змісту підручників для середньої школи | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Basyyk.pdf | 1.03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.