Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3090
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНоздрова, Оксана Павлівна-
dc.contributor.authorNozdrova, Oksana Pavlivna-
dc.date.accessioned2019-08-13T10:47:58Z-
dc.date.available2019-08-13T10:47:58Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationНоздрова О. П. Психолого-методичні аспекти підготовки майбутніх вчителів початкових класів до розвитку інтелектуальної культури мислення молодших школярів / О. П. Ноздрова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 231-237.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3090-
dc.description.abstractВ статті розглядаються деякі психолого-методичні аспекти підготовки майбутніх вчителів початкових класів до розвитку інтелектуальної культури мислення школярів; їх позитивний вплив на розвиток логічного мислення. The article deals psychological and methodical aspect of training future primary school teachers for developing children“s intellectual culture thinking.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectособливості професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класівuk
dc.subjectінтелектуальна культура мисленняuk
dc.subjectзавдання з логічним навантаженнямuk
dc.subjectspecifics of training of future primary school teachersuk
dc.subjectchildren's intellectual culture thinkinguk
dc.titleПсихолого-методичні аспекти підготовки майбутніх вчителів початкових класів до розвитку інтелектуальної культури мислення молодших школярівuk
dc.title.alternativePsychological and methodical aspects of primary school future teachers training to develop childrens intellectual culture thinkinguk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nozdrova.pdf516.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.