Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3044| Назва: | Дидактична підготовка майбутніх науково-педагогічних кадрів в аспірантурі: проблеми і чинники вдосконалення | 
| Автори: | Авраменко, Богдана Володимирівна Avramenko, Bohdana Volodymyrivna | 
| Ключові слова: | аспірантура навчання в аспірантурі проблеми організації дидактичної підготовки аспірантів фактори формування дидактичної культури аспірантів postgraduate study training in postgraduate study organization process of didactic preparation of post-graduate students didactic culture of post-graduate students formation conditions of didactic culture of post-graduate students | 
| Дата публікації: | 2013 | 
| Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | 
| Бібліографічний опис: | Авраменко Б.В. Дидактична підготовка майбутніх науково-педагогічних кадрів в аспірантурі: проблеми і чинники вдосконалення / Б.В. Авраменко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 12-18. | 
| Короткий огляд (реферат): | Науково-освітній простір аспірантури дозволяє розширити різноманітність педагогічно керованих процесів, спрямованих на особистісне та професійне становлення аспірантів як майбутніх науково-педагогічних кадрів вищої школи. При цьому особлива роль належить процесу організації дидактичної підготовки аспірантів, зокрема, формуванню в них дидактичної культури. Особливий інтерес викликає аспект, пов’язаний з виявленням основних проблем, вирішення яких є необхідним для забезпечення ефективності данного процесу. Його розкриттю присвячена дана стаття. The scientifically-educational space of postgraduate study allows to expand variety of processes, operated by pedagogics, directed on personal and professional development of post-graduate students as the future scientific and pedagogical staff of the higher school. Thus, the special role belongs to the organization of didactic preparation process of post-graduate students, particularly to their didactic culture formation. Special interest causes the aspect connected with a background of conditions, necessary for efficiency support of the given process. The article is dedicated to its disclosure. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3044 | 
| Розташовується у зібраннях: | 2013 | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Avramenko.pdf | 514.58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
