Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2708Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Мисик, Ірина Георгіївна | - | 
| dc.contributor.author | Mysyk, Iryna Georgiivna | - | 
| dc.contributor.author | Михальчук, Тетяна Володимирівна | - | 
| dc.contributor.author | Мысык, Ирина Георгиевна | - | 
| dc.date.accessioned | 2019-07-31T06:59:08Z | - | 
| dc.date.available | 2019-07-31T06:59:08Z | - | 
| dc.date.issued | 2017 | - | 
| dc.identifier.citation | Мисик І. Г. Вивчення основних структурних елементів науки на трьох рівнях пізнання / І. Г. Мисик, Т. В. Михальчук // Освіта та соціалізація особистості : матеріали V Всеукр. інтернет-конф. (Одеса, Запоріжжя, 12-13 травня 2017 р.). — Одеса ; Запоріжжя, 2017. — С. 33-34. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2708 | - | 
| dc.description.abstract | Мета: визначити етапи пізнання основних структурних елементів науки. Предмет: особливості вивчення основних структурних елементів науки. Дослідження основних структурних елементів відбувається на трьох основних етапах: теоретичному, метатеоретичному та емпіричному | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk | 
| dc.subject | етапи пізнання | uk | 
| dc.subject | теоретичний рівень | uk | 
| dc.subject | метатеоретичний рівень | uk | 
| dc.subject | емпіричний рівень | uk | 
| dc.title | Вивчення основних структурних елементів науки на трьох рівнях пізнання | uk | 
| dc.title.alternative | Study of the basic structural elements of science at three levels of cognition | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Appears in Collections: | Освіта та соціалізація особистості (2017) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| mysyk3.pdf | 134.12 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
