Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2644
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГурин, Руслан Сергійович-
dc.contributor.authorGurіn, Ruslan Sergeevich-
dc.date.accessioned2019-07-25T13:24:42Z-
dc.date.available2019-07-25T13:24:42Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГурін Р. С. Усвідомлення майбутніми вчителями внутрішньо особистісних протиріч / Р. С. Гурін // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 9-10. – С. 18-24.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2644-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються традиційні у психологічній науці підходи до вивчення феномена «внутрішньо особистісні протиріччя», в контексті яких автором подано механізм усвідомлення цих протиріч майбутніми вчителями.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectвнутрішні протиріччяuk
dc.subjectмотивuk
dc.subjectпотребаuk
dc.subjectвнутрішня активнітьuk
dc.subjectсамореалізаціяuk
dc.titleУсвідомлення майбутніми вчителями внутрішньо особистісних протирічuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gyrin.pdf746.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.