Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2543
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрескіна, Лада Валентинівна-
dc.contributor.authorБрескина, Лада Валентиновна-
dc.contributor.authorBreskina, Lada Valentynivna-
dc.date.accessioned2019-07-18T12:02:26Z-
dc.date.available2019-07-18T12:02:26Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБрескіна Л. В. Наступність у реалізації міжпредметних зв’язків у навчанні математики та інформатики в 5 класі // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 69-62.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2543-
dc.description.abstractПроведений аналіз реалізації міжпредметних зв'язків при вивченні математики. Запропонований певний зв'язок тем математики та інформатики. Запропоновано використання програми GeoGebra а також пропедевтика вивчення запису математичних виразвів мовою програмування С.Был проведен анализ реализации межпредметных связей при изучении математики. Предложена связь тем математики и информатики. Предложено использование программы GeoGebra а также пропедевтика изучения записи математических выражений на языке программирования С.The interdisciplinary learning of mathematics and computer science was analyzed. The usage of GeoGebra software and the propedeutics of programming language C in scope of basic arithmetic operations learning were proposed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk
dc.subjectматематикаuk
dc.subjectінформатикаuk
dc.subjectсистеми численняuk
dc.subjectGeogebrauk
dc.subjectзапис математичних виразівuk
dc.subjectмови програмуванняuk
dc.titleНаступність у реалізації міжпредметних зв’язків у навчанні математики та інформатики в 5 класіuk
dc.title.alternativeContinuity in the implementation of interdisciplinary learning of mathematics and computer science in 5th gradeuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Breskina 2016.pdf409.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.