Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2539
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Черненко, Я. І. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-18T11:49:49Z | - |
dc.date.available | 2019-07-18T11:49:49Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Черненко Я. І. Проблеми реалізації наступності у навчанні математики в основній школі та птнз // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 126-129. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2539 | - |
dc.description.abstract | Автором розглянуто деякі вікові та психологічні особливості учнів професійно-технічних навчальних закладів, описано специфіку контингенту учнів ПТНЗ. Автором рассмотрены некоторые возрастные и психологические особенности учеников профессионально-технических учебных заведений, описано специфику контингента учащихся ПТУ.The author examines some age and psychological characteristics of students of vocational schools, describing the specific contingent of vocational students. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | математика | uk |
dc.subject | наступність у навчанні | uk |
dc.subject | ПТНЗ | uk |
dc.title | Проблеми реалізації наступності у навчанні математики в основній школі та птнз | uk |
dc.title.alternative | Problems of continuity in the teaching of mathematics in primary schools and vocational schools | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chernenko 2016.pdf | 406.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.