Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2530
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДика, Н. Д.-
dc.date.accessioned2019-07-18T11:17:47Z-
dc.date.available2019-07-18T11:17:47Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДика Н. Д. Роль наступності у формуванні предметної математичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 159-162.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2530-
dc.description.abstractОхарактеризовано роль наступності в підготовці майбутнього вчителя початкової школи засобами міждисциплінарних зв’язків при вивченні курсів математичного циклу, а саме «Математика», «Методика викладання математики в початковій школі» та «Інноваційні підходи у вивченні математики в початковій школі».Охарактеризована роль преемственности в подготовке будущего учителя начальной школы средствами междисциплинарных связей при изучении курсов математического цикла, а именно «Математика», «Методика преподавания математики в начальной школе» и «Инновационные подходы в изучении математики в начальной школе».The role of continuity in the training of future primary school teacher by means of interdisciplinary links in the study of math courses: "Mathematics", "Methods of teaching mathematics in primary school" and "Innovative approaches to the study of mathematics in primary school".uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectпринцип наступностіuk
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk
dc.subjectпредметна математична компетентністьuk
dc.titleРоль наступності у формуванні предметної математичної компетентності майбутнього вчителя початкової школиuk
dc.title.alternativeThe role of succession in forming the subject mathematical competence of future teacher of primary schooluk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyka 2016.pdf402.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.