Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2494
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоростіянець, Тамара Петрівна-
dc.contributor.authorКоростиянец, Тамара Петровна-
dc.contributor.authorKorostiyanets, Tamara Petrivna-
dc.date.accessioned2019-07-16T13:03:13Z-
dc.date.available2019-07-16T13:03:13Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКоростіянець Т. П. Професійно-методична задача як засіб формування методичної компетентності вчителя математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С.252-258.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2494-
dc.description.abstractCмысловым компонентом практической подготовки будущего учителя математики выступает профессионально-методическая задача. Решения задач направлено на развитие методических умений, которые способствуют формированию готовности студента к деятельности преподавания математики, что и определяет сформированность у них методической компетентности.The semantic component of the practical training of future teachers of mathematics supports professional-methodical task. The solution of tasks aimed at development of methodological skills that contribute to the formation of students ' readiness for the teaching of mathematics, which determines the formation they have methodological competence.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпрофесійно-методична задача методичної компетентностіuk
dc.titleПрофесійно-методична задача як засіб формування методичної компетентності вчителя математикиuk
dc.title.alternativeProfessional-methodical problem as means of formation metodicheskoi competence of teachers of mathematicsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korostiyanec 2016.pdf386.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.