Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2488
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛенчук, І. Г.-
dc.date.accessioned2019-07-16T12:30:07Z-
dc.date.available2019-07-16T12:30:07Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛенчук І. Г. Рисунок у навчанні планіметрії // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 85-87.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2488-
dc.description.abstractПрикладами продемонстровано роль якісних рисунків у творчому конструюванні правил-орієнтирів образно-уявлюваної, візуально зображувальної та формально-логічної діяльності учня в пошуку шляхів розв’язання планіметричних задач «із родзинкою».Примерами продемонстрировано роль качественных рисунков в творческом конструировании правил-ориентиров образно-воображаемой, визуально изображаемой и формально-логической деятельности ученика в поиске путей решения планиметрических задач «с изюминкой».Examples demonstrated the importance of high-quality drawings in creative design rules-guidelines imagery and imaginary, depicted visually and formally logical activities of the student in the search of solutions for planimetric problems "with a twist".uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectрисунокuk
dc.subjectзадачі «з родзинкою» на обчислення, доведення і побудовуuk
dc.titleРисунок у навчанні планіметріїuk
dc.title.alternativeFigure in the teaching of plane geometryuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lenchuk 2016.pdf393.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.