Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2477
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНіконенко, Т. В.-
dc.date.accessioned2019-07-16T11:53:24Z-
dc.date.available2019-07-16T11:53:24Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationНіконенко Т. В. Технологічний підхід у процесі підготовки магістрів початкової освіти // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 267-271.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2477-
dc.description.abstractУ статті показано можливості застосування технології контекстного навчання, як такої, що дозволяє реалізувати технологічний підхід у процесі підготовки магістрів початкової освіти.В статье показано возможности применения технологии контекстного обучения, как такой, которая позволяет реализовать технологический подход в процессе подготовки магистров начального образования.Thearticlerevealsopportunitiesofimplementationtechnologyofcontextteaching. It is underlined that such technology allows to realize the technological approach within the process of training Masters of Primary education.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectтехнологічний підхідuk
dc.subjectтехнологія контекстного навчанняuk
dc.subjectмагістр початкової освітиuk
dc.titleТехнологічний підхід у процесі підготовки магістрів початкової освітиuk
dc.title.alternativeThe Technological Approach within the Process of Training Masters of Primary Educationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nikonenko 2016.pdf398.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.