Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2472
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрус, А. В.-
dc.date.accessioned2019-07-16T11:38:51Z-
dc.date.available2019-07-16T11:38:51Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПрус А. В. Задачі з параметрами в шкільному курсі математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 277-280.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2472-
dc.description.abstractПоказано як можна готувати студентів до реалізації принципу наступності у навчанні математики на прикладі вивчення дисципліни «Задачі з параметрами в шкільному курсі математики». Показано, как можно готовить студентов к реализации принципа преемственности в обучении математики на примере изучения дисциплины «Задачи с параметрами в школьном курсе математики».It has been shown how to prepare students to realize the principle of succession in teaching of Mathematics using as example studying of the subject "Sums with Parametres in the School Course of Mathematics".uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectнеперервна освітаuk
dc.subjectнаступність у навчанніuk
dc.subjectзадачі з параметрами в шкільному курсі математикиuk
dc.titleЗадачі з параметрами в шкільному курсі математикиuk
dc.title.alternativeSums with parametres in the school course of Mathematicsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prus 2016.pdf429.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.