Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2471
Title: Проблема наступності у формуванні обчислювальних навичок в учнів початкової та основної шкіл
Other Titles: The problem of succession in the formation of computing skills in learners of elementary and primary schools
Authors: Романишин, Р. Я.
Keywords: обчислювальні навички
програма
культура обчислень
учні
обчислювальні алгоритми
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Романишин Р. Я. Проблема наступності у формуванні обчислювальних навичок в учнів початкової та основної шкіл // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 34-37.
Abstract: У статті розглядається проблема наступності у формуванні обчислювальних навичок в учнів початкової та основної шкіл. Аналізуються ключові зміни до проекту оновленої програми з математики та їх вплив на вирішення цього важливого завдання школи.В статье рассматривается проблема преемственности в формировании вычислительных навыков у учащихся начальной и основной школ. Анализируются ключевые изменения в проект обновленной программы по математике и их влияние на решение этой важной задачи школы.The article deals with the problem of succession in the formation of computing skills in learners of elementary and primary schools. The author analyses key changes to the draft of the revised program in Mathematics and their impact on solving this important task of the school.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2471
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romanyshyn 2016.pdf411.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.