Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2470
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Саган, О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-16T11:34:37Z | - |
dc.date.available | 2019-07-16T11:34:37Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Саган О. В. Формування алгоритмічної компетентності майбутніх учителів початкових класів // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 196-199. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2470 | - |
dc.description.abstract | Актуалізується проблема поглиблення фахової підготовки вчителя початкових класів через залучення студентів до використання у практиці роботи алгоритмічних видів діяльності.Поднимается проблема усиления профессиональной подготовки учителя начальных классов благодаря обучению студентов алгоритмическим способам деятельности.The problem of strengthening of professional training of the elementary school teacher thanks to training of students in algorithmic methods of activities rises. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | алгоритм | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | вчитель початкових класів | uk |
dc.title | Формування алгоритмічної компетентності майбутніх учителів початкових класів | uk |
dc.title.alternative | Forming of algorithmic competence of future elementary school teachers | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sagan 2016.pdf | 397.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.