Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2461
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСнігур, Т. О.-
dc.date.accessioned2019-07-16T11:12:04Z-
dc.date.available2019-07-16T11:12:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСнігур Т. О. Спільне та відмінне у формуванні поняття «величина» в фізиці та геометрії // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 105-108.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2461-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості формування поняття величина в шкільних курсах фізики та геометрії. Звертається увага на спільне та відмінне на основних етапах вивчення цих величин.В статье рассмотрены особенности формирования понятия величина в школьных курсах физики и геометрии. Уделено внимание общему и различному на основных этапах изучения этих величин.The article describes the features of the formation of the concept of quantity in the school course of physics and geometry.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectгеометрична величинаuk
dc.subjectфізична величинаuk
dc.subjectвиди величинuk
dc.subjectвимірювання величинuk
dc.titleСпільне та відмінне у формуванні поняття «величина» в фізиці та геометріїuk
dc.title.alternativeGeneral and characterized in the formation of "quantity" concept in physics and geometryuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Snihur 2016.pdf405.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.