Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2461
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСнігур, Т. О.-
dc.date.accessioned2019-07-16T11:12:04Z-
dc.date.available2019-07-16T11:12:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСнігур Т. О. Спільне та відмінне у формуванні поняття «величина» в фізиці та геометрії // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 105-108.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2461-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості формування поняття величина в шкільних курсах фізики та геометрії. Звертається увага на спільне та відмінне на основних етапах вивчення цих величин.В статье рассмотрены особенности формирования понятия величина в школьных курсах физики и геометрии. Уделено внимание общему и различному на основных этапах изучения этих величин.The article describes the features of the formation of the concept of quantity in the school course of physics and geometry.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectгеометрична величинаuk
dc.subjectфізична величинаuk
dc.subjectвиди величинuk
dc.subjectвимірювання величинuk
dc.titleСпільне та відмінне у формуванні поняття «величина» в фізиці та геометріїuk
dc.title.alternativeGeneral and characterized in the formation of "quantity" concept in physics and geometryuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Snihur 2016.pdf405.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.