Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2461
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Снігур, Т. О. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-16T11:12:04Z | - |
dc.date.available | 2019-07-16T11:12:04Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Снігур Т. О. Спільне та відмінне у формуванні поняття «величина» в фізиці та геометрії // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 105-108. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2461 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості формування поняття величина в шкільних курсах фізики та геометрії. Звертається увага на спільне та відмінне на основних етапах вивчення цих величин.В статье рассмотрены особенности формирования понятия величина в школьных курсах физики и геометрии. Уделено внимание общему и различному на основных этапах изучения этих величин.The article describes the features of the formation of the concept of quantity in the school course of physics and geometry. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | геометрична величина | uk |
dc.subject | фізична величина | uk |
dc.subject | види величин | uk |
dc.subject | вимірювання величин | uk |
dc.title | Спільне та відмінне у формуванні поняття «величина» в фізиці та геометрії | uk |
dc.title.alternative | General and characterized in the formation of "quantity" concept in physics and geometry | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Snihur 2016.pdf | 405.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.