Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2452
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Терепа, А. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-16T10:47:47Z | - |
dc.date.available | 2019-07-16T10:47:47Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Терепа А. В. Наступність у навчанні як чинник розвитку математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 210-213. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2452 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто поняття розвитку математичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи, наведено основні компоненти цього процесу. Акцентовано увагу на важливості процесу наступності у навчанні математики як чинника розвитку математичної компетентності.Рассмотрены понятие развития математической компетентности будущего учителя начальной школы, приведены основные компоненты этого процесса. Акцентировано внимание на важности процесса преемственности в обучении математике как фактора развития математической компетентности.The notion of mathematical competence of future elementary school teacher, are the main components of this process. The attention on the importance of continuity in the process of teaching mathematics as a factor in the development of mathematical competence. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | майбутній учитель початкової школи | uk |
dc.subject | розвиток математичної компетентності | uk |
dc.subject | наступність у навчанні | uk |
dc.title | Наступність у навчанні як чинник розвитку математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи | uk |
dc.title.alternative | Сontinuity in education as a factor in the development of mathematical competence of future primary school teachers | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Terepa 2016.pdf | 401.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.