Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2443
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолкодав, Т. А.-
dc.date.accessioned2019-07-16T10:13:32Z-
dc.date.available2019-07-16T10:13:32Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВолкодав Т. А. Роль і місце наступності навчання у фаховій підготовці майбутніх молодших бакалаврів фінансово-економічного профілю // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 153-156.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2443-
dc.description.abstractАргументовано значення наступності навчання у фаховій підготовці майбутніх молодших бакалаврів фінансово-економічного профілю на прикладі студентів спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування».Формализовано значение преемственности обучения в профессиональной подготовке будущих младших бакалавров финансово-экономического профиля на примере студентов специальности «Финансы, банковское дело и страхование» Винницкого колледжа менеджмента. Formalized importance of continuity in training professional training of future young bachelors finance and economics students the example of "Finance, Banking and Insurance" Vinnitsa College of Management.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectнаступність навчанняuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectмайбутній бакалавр фінансово-економічного профілюuk
dc.subjectзв’язок між дисциплінамиuk
dc.titleРоль і місце наступності навчання у фаховій підготовці майбутніх молодших бакалаврів фінансово-економічного профілюuk
dc.title.alternativeRole of continuity in training professional training of future young bachelors financial economicsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Wolfhound 2016.pdf400.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.