Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24367
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГорліченко, Марина Григорівна-
dc.contributor.authorGorlichenko, Maryna Grygorivna-
dc.contributor.authorЛю, Даньдань-
dc.date.accessioned2025-12-26T11:31:10Z-
dc.date.available2025-12-26T11:31:10Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГорліченко М. Г. Інноваційний розвиток закладу освіти – вимога часу / М. Г. Горліченко, Д. Лю // Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи: збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конференції (м. Одеса 21 листоп. 2025 р.). - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 67-68.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24367-
dc.description.abstractСучасні заклади освіти функціонують у середовищі, яке постійно ускладнюється, з’являються нові освітні технології, моделі навчання та інструменти управління. Впровадження інноваційних підходів стає критично важливим для забезпечення конкурентоспроможності, стійкості та результативності освітніх організацій. Ефективне управління інноваційними процесами визначає здатність закладу освіти підвищувати якість освітніх послуг, посилювати мотивацію здобувачів освіти й педагогів, формувати динамічне та відкрите освітнє середовище, що відповідає актуальним і прогнозованим потребам суспільства.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectінноваційний розвитокuk
dc.subjectуправління інноваціямиuk
dc.subjectосвітні інноваціїuk
dc.subjectдиджиталізація освітиuk
dc.subjectінноваційне освітнє середовищеuk
dc.titleІнноваційний розвиток закладу освіти – вимога часуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
HORLICHENKO.pdf782.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.