Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2430
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛистопад, Олексій Анатолійович-
dc.contributor.authorLystopad, Oleksiy Anatoliyovych-
dc.date.accessioned2019-07-16T08:49:53Z-
dc.date.available2019-07-16T08:49:53Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛистопад О. А. Теоретичні засади типології системи навчальних завдань у процесі формування професійно-творчого потенціалу майбутніх педагогів дошкільної освіти / О. А. Листопад // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 354-360.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2430-
dc.description.abstractСхарактеризовано особливості використання навчального завдання як засобу формування професійно-творчого потенціалу майбутніх педагогів дошкільної освіти. Обґрунтовано основні концептуальні підходи до типології системи навчальних завдань. Розкрито специфіку та особливості авторської типології навчальних завдань у процесі формування професійно-творчого потенціалу майбутніх педагогів дошкільної освіти. Наведено приклад системи навчальних завдань з дисципліни "Нові інформаційні технології", за авторською типологією. The article deals with the problem of using educational task as facilities of forming of professional-creative potential of future kindergartener. The basic conceptual ways of typology of the system of educational tasks are substantiated. The author describes the specificity and special aspects of his own typology of educational tasks at the process of professional-creative potential of future kindergartener. The example of the system of educational tasks of discipline "New information technologies" is bewrited, in accordance with author’s typology.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherХерсонський державний університетuk
dc.subjectтворчістьuk
dc.subjectпрофесійно-творчий потенціалuk
dc.subjectнавчальне завданняuk
dc.subjectтипологія навчальних завданьuk
dc.subjectcreationuk
dc.subjectprofessional-creative potentialuk
dc.subjecteducational taskuk
dc.subjecttypology of educational tasksuk
dc.titleТеоретичні засади типології системи навчальних завдань у процесі формування професійно-творчого потенціалу майбутніх педагогів дошкільної освітиuk
dc.title.alternativeThe theoretical ways of educational tasks’ typology at the forming of professional-creative potential of future kindergarteneruk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.