Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24151| Title: | Формування в дітей передшкільного віку уявлень про минуле предметного світу за допомогою творів мистецтва |
| Authors: | Болек, Л. О. |
| Keywords: | магістерська робота дошкільна освіта уявлення про минуле предшкільна освіта твори мистецтва предметний світ експериментальна робота |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
| Citation: | Болек Л. О. Формування в дітей передшкільного віку уявлень про минуле предметного світу за допомогою творів мистецтва: маг. робота: 012 Дошкільна освіта / Л. О. Болек ; наук. кер. О. А. Листопад ; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського . – Одеса, 2025. – 94 с. |
| Abstract: | Сучасний етап розвитку суспільства вимагає від людини активного пізнавального ставлення до дійсності, до об’єктів навколишнього світу. Потреба пізнання дійсності має формуватися з дошкільного віку. У численних дослідженнях психологів і педагогів предметний світ виступає як об’єкт розумової, трудової, образотворчої діяльності дітей, як засіб морального виховання дітей дошкільного віку. Предмети оточують дитину з моменту її народження і супроводжують усе життя. У предметах зафіксовано культурний досвід людства, який постає перед дитиною в узагальненому вигляді, що розкривається у фізичних і динамічних властивостях, якостях і відносинах. Світ предметів, що оточує дитину, повинен викликати в неї цікавість, жвавий інтерес, бажання увійти в цей світ, перетворити його, вдосконалити, а для цього дитина до кінця дошкільного віку має мати достатній запас уявлень про історію створення і зміну предметів людиною. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24151 |
| Appears in Collections: | Факультет дошкільної педагогіки та психології |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Bolek Liliya Oleksandrivna.pdf | 1.02 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.