Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24147
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМардарова, Ірина Костянтинівна-
dc.contributor.authorMardarova, Іryna-
dc.contributor.authorГуданич, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorHudanych, Nataliia-
dc.date.accessioned2025-12-10T12:37:27Z-
dc.date.available2025-12-10T12:37:27Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМардарова І. К. Гейміфікація та менторство як ресурси освітнього лідерства в неперервній педагогічній освіті / І. К. Мардарова, Н. М. Гуданич // Інноваційні підходи до підготовки і професійного розвитку вчителів «I-TEACH 2025»: зб. тез І Міжнар. наук.-практ. конференції. Xарків: Xарківський національний університет імені B. Н. Каразіна, С. 217–221.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24147-
dc.description.abstractРозкрито потенціал гейміфікації та менторства як сучасних ресурсів розвитку освітнього лідерства в системі неперервної педагогічної освіти. Обґрунтовано, що гейміфікація сприяє підвищенню мотивації педагогів до професійного вдосконалення, формує проактивність та орієнтацію на інновації. Менторство розглядається як ефективний інструмент індивідуальної підтримки, формування професійної ідентичності та поширення лідерських практик у педагогічних колективах. Проаналізовано взаємодоповнюваність двох підходів: гейміфікаційні механізми забезпечують динаміку та мотиваційний імпульс, тоді як менторські стратегії гарантують довгостроковий розвиток, рефлексію та професійний супровід. Показано, що інтеграція гейміфікації й менторства сприяє формуванню стійких лідерських компетентностей педагогів, зміцненню командної взаємодії, розвитку інноваційної культури та підвищенню якості освітнього процесу в умовах неперервної освіти. The potential of gamification and mentoring as modern resources for the development of educational leadership in the system of continuing pedagogical education is revealed. It is substantiated that gamification contributes to increasing the motivation of teachers for professional improvement, forms proactivity and orientation towards innovation. Mentoring is considered an effective tool for individual support, the formation of professional identity, and the dissemination of leadership practices in teaching teams. The complementarity of the two approaches is analyzed: gamification mechanisms provide dynamics and motivational impetus, while mentoring strategies ensure long-term development, reflection, and professional support. It is shown that the integration of gamification and mentoring contributes to the formation of sustainable leadership competencies of teachers, the strengthening of team interaction, the development of an innovative culture, and the improvement of the quality of the educational process in the context of continuous education.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherXарків: Xарківський національний університет імені B. Н. Каразінаuk
dc.subjectгейміфікаціяuk
dc.subjectменторствоuk
dc.subjectосвітнє лідерствоuk
dc.subjectнеперервна педагогічна освітаuk
dc.subjectпрофесійний розвиток педагогівuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectінноваційні освітні технологіїuk
dc.subjectлідерські компетентностіuk
dc.subjectgamificationuk
dc.subjectmentoring,uk
dc.subjecteducational leadershipuk
dc.subjectcontinuing pedagogical educationuk
dc.subjectprofessional development of teachersuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectinnovative educational technologiesuk
dc.subjectleadership competenciesuk
dc.titleГейміфікація та менторство як ресурси освітнього лідерства в неперервній педагогічній освітіuk
dc.title.alternativeGamification and mentoring as resources for educational leadership in continuing teacher educationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gamification.pdf794.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.